FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Aby wynająć sprzęt jako osoba prywatna, potrzebujesz ważnego dowodu osobistego. W przypadku firm wymagamy także podania numeru NIP i podpisania umowy najmu.

Tak, przy wynajmie pobieramy kaucję zwrotną. Jej wysokość zależy od rodzaju sprzętu – szczegóły znajdziesz w cenniku lub bezpośrednio u obsługi.

Sprzęt można wynająć na dni lub dłuższy okres – nawet na kilka miesięcy. Elastycznie dopasowujemy się do Twoich potrzeb.

Tak, świadczymy usługę transportu. Koszt zależy od odległości i rodzaju sprzętu. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły i dostępność.

W przypadku awarii należy niezwłocznie nas poinformować. Szybko podejmiemy działania – wymienimy sprzęt lub zorganizujemy serwis na miejscu.

Tak, rekomendujemy wcześniejszą rezerwację – telefonicznie, mailowo lub przez formularz kontaktowy. Dzięki temu masz pewność dostępności sprzętu w wybranym terminie.

Podstawowe ubezpieczenie leży po naszej stronie. Odpowiedzialność za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem ponosi wynajmujący.

Akceptujemy płatności gotówką, kartą płatniczą oraz przelewem. Firmy mogą korzystać z płatności odroczonych – po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.

Tak, każdy klient otrzymuje krótkie szkolenie oraz instrukcję użytkowania sprzętu. Nasi pracownicy chętnie doradzą i pokażą, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi.

Tak, ale tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Dysponujemy specjalnym miejscem do bezpiecznego zwrotu sprzętu po godzinach.

Masz pytanie na temat najmu? zadzwoń